Všeobecné obchodné podmienky

1,Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce zo Kúpnej zmluvy  uzatvorenej medzi predávajúcim, ktorým je:

Obchodník

FINEST Slovakia, spol. s r. o., IČO: 36 261 742, so sídlom Hollého 751/10, 905 01 Senica

zastúpená Ing. Jánom Pálkom – konateľom spoločnosti

Obchodná spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vložka číslo: 14990/T

DIČ: 2021829843, IČDPH: SK2021829843

Bankové spojenie: Československá obchodná banka, a.s., IBAN: SK90 7500 0000 0040 0136 0946, SWIFT: CEKOSKBX

Telefonický kontakt: 0948/909 913, 0948/014 441

E-mail: finest@finest.sk

(ďalej len „obchodník“)     

Spotrebiteľ

Priezvisko, meno, titul: ........................................................................................................................................

Trvalé bydlisko:

Ulica a č. d.: ................................................................ Obec: .............................................. PSČ: .....................

Telefón 1: ........................................ Telefón 2: ....................................... E-mail: .............................................

Dátum narodenia: ................................................................ Číslo OP:...............................................................

Kontaktná adresa (v prípade, ak sa líši od adresy trvalého bydliska):

Ulica a č. d.: ................................................................ Obec: .............................................. PSČ: .....................

(ďalej len „spotrebiteľ“)     

                                                                            

a, Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že súhlasí s tým, že tieto všeobecné obchodné podmienky a ich podmienky a ustanovenia sa budú vzťahovať na všetky kúpne zmluvy  a na všetky vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim, vzniknuté najmä pri uzatváraní kúpnej zmluvy a reklamácii tovaru.

                                                                           

b, Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. V prípade, že predávajúci a kupujúci uzatvoria písomnú kúpnu zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odlišné od všeobecných obchodných podmienok, budú ustanovenia kúpnej zmluvy uprednostnené pred všeobecnými obchodnými podmienkami.

c, Zoznam tovaru na akejkoľvek internetovej stránke, ktorú prevádzkuje predávajúci, je katalógom bežne dodávaného tovaru a predávajúci nezaručuje okamžitú dostupnosť všetkých uvedených tovarov. Dostupnosť tovaru bude pre kupujúceho potvrdená na základe otázky kupujúceho.

            

2. Dodacie a platobné podmienky

a, Tovar bude spotrebiteľovi dodaný nasledujúcim spôsobom:

□    Pri podpise zmluvy splnomocneným zástupcom obchodníka.

□    Prostredníctvom doručovateľa s tým, že obchodník odošle tovar prostredníctvom dopravcu      v termíne po dohode so spotrebiteľom.

b, Spotrebiteľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú kúpnu cenu uvedenú v Článku I. tejto zmluvy nasledovným spôsobom:

□         Hotovosť

□         Poštový peňažný poukaz

□         Prevodom z účtu

□         Úver

□         Dobierka

          Z toho uhradené pri podpise zmluvy ................................ EUR.

c, Pokiaľ spotrebiteľ uhradí kúpnu cenu poštovou poukážkou, alebo  prevodom na účet obchodníka, je   povinný tak učiniť najneskôr v lehote 3 dni od prevzatia tovaru.

d, Spotrebiteľ môže uhradiť kúpnu cenu aj kombináciou vyššie uvedených spôsobov.

e, V prípade, že spotrebiteľ uzatvorí zmluvu o úvere so splátkovou spoločnosťou ako úverovým veriteľom,

 podmienky poskytnutia a splácania úveru spotrebiteľom sú dohodnuté s úverovým veriteľom v zmluve     o poskytnutí úveru. V návrhu zmluvy o poskytnutí úveru je uvedená celková čiastka splatná spotrebiteľom, v ktorej sú zahrnuté aj úroky z poskytnutého úveru. Zmluvné strany sa dohodli, že výška prvej časti dohodnutej kúpnej ceny, ktorá bude hradená obchodníkovi v hotovosti  pri prevzatí tovaru, bude uvedená priamo v zmluve o poskytnutí úveru ako zaplatená hotovosť. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak úverový veriteľ odmietne uzavrieť so spotrebiteľom úverovú zmluvu za účelom úhrady kúpnej ceny tovaru, záväzok obchodníka dodať tovar zaniká, pokiaľ sa obchodník so spotrebiteľom  nedohodnú inak. 

3, Spotrebiteľská záruka a zodpovednosť za vady

a, Spotrebiteľ dostane pri prevzatí tovaru: Návod na obsluhu a Záručný list.

b, Obchodník poskytuje na tovar záruku v dĺžke 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť od prevzatia tovaru spotrebiteľom. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené neodborným alebo nešetrným zaobchádzaním, mechanickým poškodením, bežným opotrebením, použitím tovaru v rozpore s jeho účelom alebo návodom na obsluhu či živelnými pohromami.

c, Obchodník zodpovedá spotrebiteľovi za to, že predávaný tovar je pri prevzatí spotrebiteľom v zhode s kúpnou zmluvou, predovšetkým, že je bez vady. Rozpor s kúpnou zmluvou,  ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia tovaru sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, pokiaľ to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.

d, V prípade, že tovar pri prevzatí nie je v zhode s kúpnou zmluvou, má spotrebiteľ právo na to, aby obchodník bezodplatne a bez zbytočného odkladu tovar uviedol do stavu zodpovedajúcemu tejto zmluve a to buď výmenou, alebo opravou. Ak však nie je takýto spôsob možný, môže spotrebiteľ požadovať primeranú zľavu alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, pokiaľ spotrebiteľ pred prevzatím tovaru o rozpore s touto zmluvou vedel alebo rozpor so zmluvou sám spôsobil.

e, Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má spotrebiteľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená a obchodník je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Ak tovar nebol ešte použitý, môže spotrebiteľ namiesto odstránenia vady požadovať výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti tovaru, výmenu súčasti. Ak nie je takýto postup možný, môže spotrebiteľ žiadať primeranú zľavu z ceny tovaru alebo od zmluvy odstúpiť.

f, Ak ide o takú vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby tovar mohol byť riadne používaný ako tovar bez vady, má spotrebiteľ právo na výmenu tovaru alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Takéto práva prislúchajú spotrebiteľovi, ak ide síce o vady odstrániteľné, ale spotrebiteľ, nemôže pre opätovné vyskytnutie vady po oprave alebo pre väčší počet vád  tovar riadne používať.

g, Ak ide o iné neodstrániteľné vady, ktoré nie sú dôvodom na výmenu tovaru, má spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny tovaru alebo môže od zmluvy odstúpiť.

h, Spotrebiteľ je povinný uplatniť práva zo zodpovednosti za vady u obchodníka prostriedkami diaľkovej komunikácie, alebo v mieste jeho sídla v pracovných dňoch od 08.00 hod do 15.00 hod. Dovoľujeme si Vás požiadať o čo najpresnejšiu špecifikáciu vady a odporúčame uplatniť právo zo zodpovednosti za vadu písomne. Záručné opravy sú vykonávané obchodníkom alebo výrobcom. Pre účely vykonania záručnej opravy stačí uplatniť právo zo zodpovednosti za vady u obchodníka. Doba od uplatnenia práva zodpovednosti za vady až do doby, kedy je spotrebiteľ povinný po ukončení opravy tovar prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znovu od prevzatia nového tovaru.

i, Poverený pracovník obchodníka rozhodne o zodpovednosti za vady ihneď. V prípadoch, ak sa vyžaduje nezávislé posúdenie výrobku, v zákonom stanovenej lehote.

j, Poverený pracovník obchodníka vydá spotrebiteľovi písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytnutí vady spotrebiteľom.

k, Obchodník informuje spotrebiteľa o možnosti a podmienkach riešenia sporu prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov.

Bližšie informácie sú dostupné na stránkach obchodníka www.zivotbezbolesti.sk, ( Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov), alebo ich obchodník spotrebiteľovi ako subjektu na požiadanie poskytne.

4. Odstúpenie od zmluvy

a, Spotrebiteľ má právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.
Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme tovar.

b, Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy je  spotrebiteľ povinný informovať obchodníka o úmysle odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením zaslaným na adresu sídla obchodníka, alebo na elektronickú adresu obchodníka.

c, O práve na odstúpenie od zmluvy bol spotrebiteľ informovaný pred spísaním kúpnej zmluvy a to prostredníctvom písomného Poučenia o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy. Spotrebiteľ prevzal od obchodníka Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy.

d, Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak spotrebiteľ zašle oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

e, Po odstúpení od zmluvy obchodník vráti spotrebiteľovi všetky platby prijaté na základe zmluvy do 14 dní od oznámenia odstúpenia od zmluvy rovnakým spôsobom, aký spotrebiteľ použil pri zaplatení ceny, ak spotrebiteľ výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady. Všetky náklady spojené s vrátením znáša obchodník.

f, Platba za zakúpený tovar bude spotrebiteľovi uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na adresu obchodníka, alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr.

g, Spotrebiteľ zašle tovar na adresu obchodníka, alebo ho prinesie osobne na adresu sídla obchodníka v pracovných dňoch od 08.00 hod do 15.00 hod najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar spotrebiteľ odošle späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

h, Priame náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.

i, Spotrebiteľ zodpovedá iba za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

j, Obchodník je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je spotrebiteľ v omeškaní so zaplatením kúpnej ceny a pokiaľ spotrebiteľ nezaplatí dohodnutú kúpnu cenu ani v dodatočnej lehote, ktorá mu bola písomne stanovená. V prípade, že spotrebiteľ nevráti tovar obchodníkovi do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia obchodníkom, je obchodník oprávnený požadovať zmluvnú pokutu vo výške 2300 EUR a to do 5 dní odo dňa doručenia zmluvnej pokuty spotrebiteľovi.

5. Záverečné ustanovenia

1.    Spotrebiteľ prehlasuje, že bol pred podpisom zmluvy riadne a podrobne oboznámený s tovarom a jeho účinkami a hlavne s podmienkami a pravidlami jeho použitia.

2.    Spotrebiteľ prehlasuje, že návštevu spojenú s predajom tovaru si spotrebiteľ vyžiadal sám a nejedná sa o nevyžiadanú návštevu.

3.    Spotrebiteľ potvrdzuje, že bol osobitne upozornený na kontraindikácie magnetoterapie, ktoré sú uvedené v návode na obsluhu na strane 5.

4.    Akékoľvek zmeny tejto zmluvy sa môžu uskutočniť len písomnými vzostupne číslovanými dodatkami, ktoré musia byť podpísané oboma zmluvnými stranami. 

5.    Právne vzťahy medzi obchodníkom a spotrebiteľom sa riadia najmä Občianskym zákonníkom a novelou zákona č. 108/2024 Zb. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka.

6.    Spotrebiteľ podpisom pod touto zmluvou udeľuje obchodníkovi ako správcovi osobných údajov súhlas so spracovaním osobných údajov spotrebiteľa v rozsahu titul, meno a priezvisko, adresa trvalého bydliska, kontaktná adresa, e-mail, telefónne číslo a číslo dokladu totožnosti pre účely realizácie práv a povinností z kúpnej zmluvy a pre účely zasielania informácií a obchodných oznámení obchodníka spotrebiteľovi s tým, že osobné údaje budú spracovávane v súlade s príslušnými aktuálne platnými a účinnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a Európskej únie. Bližšie informácie týkajúce sa spracovania osobných údajov a právnych predpisov, na základe ktorých je spracovanie uskutočnené, sú dostupné na stránkach obchodníka www.zivotbezbolesti.sk, alebo ich obchodník spotrebiteľovi ako subjektu na požiadanie poskytne.

7.    Súhlas so spracovaním osobných údajov je zo strany spotrebiteľa, obchodníkovi poskytnutý dobrovoľne, na dobu neurčitú a je možné ho kedykoľvek odvolať. Spotrebiteľ je tiež oprávnený odmietnuť zasielanie jednotlivých obchodných oznámení obchodníka.

8.    Zmluvné strany vyhlasujú, že túto zmluvu uzavreli na základe svojej slobodnej vôle a že zmluva nebola uzavretá v tiesni ani za nápadne nevýhodných podmienok.

9.    Zmluva je vyhotovená v dvoch vyhotoveniach, z ktorých každá zo zmluvných strán obdrží po jednom.

10. Neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy sú Informácie poskytnuté pred uzavretím zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka, Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy, Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, s ktorými sa spotrebiteľ oboznámil pred uzatvorením tejto zmluvy.  

V ……………………........................................... dňa ………………….

 

   _______________________________                                   __________________________________________                                           Spotrebiteľ                                                                     Obchodník: FINEST Slovakia, spol. s r.o.                                                                                                                                                                                        zastúpený splnomocneným zástupcom

 

Informácie poskytnuté pred uzavretím zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka

Obchodník

FINEST Slovakia, spol. s r. o., IČO: 36 261 742, so sídlom Hollého 751/10, 905 01 Senica

zastúpená Ing. Jánom Pálkom – konateľom spoločnosti

Obchodná spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vložka číslo: 14990/T

DIČ: 2021829843

IČDPH: SK2021829843

Bankové spojenie: Československá obchodná banka, a.s., IBAN: SK90 7500 0000 0040 0136 0946, SWIFT: CEKOSKBX

Telefonický kontakt: 0948/909 913, 0948/014 441

E-mail: finest@finest.sk

Hlavné vlastnosti tovaru

Tovar, ktorý je predmetom kúpnej zmluvy je prístroj na aplikáciu nízkofrekvenčnej pulzujúcej magnetoterapie NPMP (ďalej len aplikácia), ktorá má nasledujúce vlastnosti:

Polarita aplikátorov magnetoterapie Biomag®. Pulzy jednej polarity generované na prístrojoch magnetoterapie Biomag® umožňujú mať na aplikátoroch v určitom mieste vždy rovnakú polaritu.

Nižšie frekvencie magnetického poľa = 1 až 10 Hz. Pri nižších frekvenciách magnetického poľa prevládajú analgetické a myorelaxačné efekty.

Stredné frekvencie magnetického poľa = 10 až 15 Hz. Program prístrojov magnetoterapie Biomag® využívajúci strednú frekvenciu magnetického poľa majú predovšetkým protizápalové efekty vhodné pri chronických a degeneratívnych ochoreniach. Ďalej tieto frekvencie pôsobia vasodilatačne, teda zlepšujú prekrvenie a prúdenie miazgy a pôsobia tiež proti opuchom.

Vyššie frekvencie magnetického poľa =  do 25 Hz. Pri vyšších frekvenciách magnetického poľa prevládajú stimulačné efekty k podpore hojenia kostí, poúrazových stavov, popálenín a hojenia pri akútnych ochoreniach. Ďalšie účinky sú detoxikačné.

Frekvencie magnetického poľa nad 25 Hz (26 až 81 Hz). Tieto frekvencie magnetického poľa používame v prípadoch, kedy potrebujeme ďalej zvýšiť intenzitu účinku NPMP pri niektorých typoch postihnutia, napríklad popáleniny, ťažko sa hojace fraktúry a pakĺby.

Frekvencie magnetického poľa nad 25 Hz sú určené k výraznejšej podpore hojenia, regenerácii a detoxikácii. Využitie vyšších frekvencií je žiaduce konzultovať s lekárom poskytujúcim odbornú poradenskú službu pre pulzujúcu magnetoterapiu.

Cena a dodanie tovaru

Celková cena tovaru vrátane dane z pridanej hodnoty je: ......................... EUR.

Spotrebiteľ môže uhradiť kúpnu cenu v hotovosti pri prevzatí tovaru od splnomocneného zástupcu obchodníka, alebo poštovou poukážkou najneskôr v lehote 3 dni od prevzatia tovaru, alebo prevodom na účet obchodníka IBAN: SK90 7500 0000 0040 0136 0946, SWIFT: CEKOSKBX najneskôr v lehote 3 dni od prevzatia tovaru, alebo na dobierku, alebo prostredníctvom úveru.

Tovar odovzdá spotrebiteľovi splnomocnený zástupca obchodníka pri osobnej návšteve spotrebiteľa, po uzatvorení kúpnej zmluvy, alebo obchodník odošle tovar prostredníctvom dopravcu v termíne po dohode so spotrebiteľom. 

Spotrebiteľská záruka – zodpovednosť za vady

Spotrebiteľ dostane pri prevzatí tovaru: Návod na obsluhu a Záručný list.

Obchodník poskytuje na tovar záruku v dĺžke 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť od prevzatia tovaru spotrebiteľom. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené neodborným alebo nešetrným zaobchádzaním, mechanickým poškodením, bežným opotrebením, použitím tovaru v rozpore s jeho účelom alebo návodom na obsluhu či živelnými pohromami.

Obchodník zodpovedá spotrebiteľovi za to, že predávaný tovar je pri prevzatí spotrebiteľom v zhode s kúpnou zmluvou, predovšetkým, že je bez vady. Rozpor s kúpnou zmluvou,  ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia tovaru sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, pokiaľ to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.

V prípade, že tovar pri prevzatí nie je v zhode s kúpnou zmluvou, má spotrebiteľ právo na to, aby obchodník bezodplatne a bez zbytočného odkladu tovar uviedol do stavu zodpovedajúcemu tejto zmluve a to buď výmenou, alebo opravou. Ak však nie je takýto spôsob možný, môže spotrebiteľ požadovať primeranú zľavu alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, pokiaľ spotrebiteľ pred prevzatím tovaru o rozpore s touto zmluvou vedel alebo rozpor so zmluvou sám spôsobil.

Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má spotrebiteľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená a obchodník je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Ak tovar nebol ešte použitý, môže spotrebiteľ namiesto odstránenia vady požadovať výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti tovaru, výmenu súčasti. Ak nie je takýto postup možný, môže spotrebiteľ žiadať primeranú zľavu z ceny tovaru alebo od zmluvy odstúpiť.

Ak ide o takú vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby tovar mohol byť riadne používaný ako tovar bez vady, má spotrebiteľ právo na výmenu tovaru alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Takéto práva prislúchajú spotrebiteľovi, ak ide síce o vady odstrániteľné, ale spotrebiteľ, nemôže pre opätovné vyskytnutie vady po oprave alebo pre väčší počet vád tovar riadne používať.

Ak ide o iné neodstrániteľné vady, ktoré nie sú dôvodom na výmenu tovaru, má spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny tovaru alebo môže od zmluvy odstúpiť.

Spotrebiteľ je povinný uplatniť práva zo zodpovednosti za vady u obchodníka prostriedkami diaľkovej komunikácie, alebo v mieste jeho sídla: FINEST Slovakia, spol. s r.o,. Hollého 751/10, 905 01 Senica, e-mail: sluzby@finest.sk, tel.: +421 948 909913, v pracovných dňoch od 08.00 hod do 15.00 hod. Dovoľujeme si Vás požiadať o čo najpresnejšiu špecifikáciu vady a odporúčame uplatniť právo zo zodpovednosti za vadu písomne. Záručné opravy sú vykonávané obchodníkom alebo výrobcom. Pre účely vykonania záručnej opravy stačí uplatniť právo zo zodpovednosti za vady u obchodníka. Doba od uplatnenia práva zodpovednosti za vady až do doby, kedy je spotrebiteľ povinný po ukončení opravy tovar prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znovu od prevzatia nového tovaru.

Poverený pracovník obchodníka rozhodne o zodpovednosti za vady ihneď. V prípadoch, ak sa vyžaduje nezávislé posúdenie výrobku, v zákonom stanovenej lehote.

Poverený pracovník obchodníka vydá spotrebiteľovi písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytnutí vady spotrebiteľom.

Obchodník informuje spotrebiteľa o možnosti a podmienkach riešenia sporu prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov.

Bližšie informácie sú dostupné na stránkach obchodníka www.zivotbezbolesti.sk, ( Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov), alebo ich obchodník spotrebiteľovi ako subjektu na požiadanie poskytne.

Sťažnosti a podnety spotrebiteľov možno uplatniť písomne na adrese obchodníka FINEST Slovakia, spol. s r. o., IČO: 36 261 742, so sídlom Hollého 751/10, 905 01 Senica alebo elektronicky na adrese finest@finest.sk.

Právo spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy, podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy sú obsiahnuté v Poučení spotrebiteľa o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy. Obchodník zároveň poskytuje spotrebiteľovi formulár na odstúpenie od zmluvy.

Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy

1. Právo na odstúpenie od zmluvy

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar. Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese FINEST Slovakia, spol. s r. o., IČO: 36 261 742, so sídlom Hollého 751/10, 905 01 Senica, adresa elektronickej pošty: finest@finest.sk . Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám odovzdali alebo zaslali, jeho použitie však nie je povinné. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám, v prípade že ste tieto náklady na doručenie tovaru k Vám platili Vy.  To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

S vrátením platby môžeme čakať do vrátenia tovaru späť na našu adresu alebo do preukázania, že ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr.

Zašlite nám tovar späť alebo ho prineste na našu adresu: FINEST Slovakia, spol. s r.o., Hollého 751/10, 905 01 Senica, e-mail: sluzby@finest.sk, tel.: +421 948 909913, v pracovných dňoch od 08.00 hod do 15.00 hod najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

Zodpovedáte iba za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

 

V ……………………........................... dňa ………………….

 

_______________________________                              _______________________________________

             Spotrebiteľ                                                               Obchodník: FINEST Slovakia, spol. s r.o.

                                                                                                       zastúpený splnomocneným zástupcom

­­­­­­­­­­­­­­­-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------–

VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy

 

Obchodník: FINEST Slovakia, spol. s r. o., IČO: 36 261 742, so sídlom Hollého 751/10, 905 01 Senica

Telefonický kontakt: 0948/909 913, E-mail: finest@finest.sk

 

Týmto oznamujem, že odstupujem od zmluvy číslo: ................................................................................................

Dátum objednania tovaru/dátum prijatia tovaru: ........................................................................................................

Meno a priezvisko spotrebiteľa: ...........................................................................................................

Adresa spotrebiteľa: ...............................................................................................................................

Podpis spotrebiteľa, ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe: .............................................

Dátum: ..........................................

 

SÚHLAS SO SPRACOVANÍM OSOBNÝCH A CITLIVÝCH ÚDAJOV

ÚVODNÉ INFORMÁCIE

 

1.Spoločnosť týmto informuje o základných zásadách a princípoch v súlade s ustanovením čl. 13 a následného Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 2016/679 zo dňa 27. 4. 2016 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe tých údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (ďalej len „obecné nariadenie o ochrane osobných údajov“), na základe ktorých Spoločnosť ako správca osobných údajov v súvislosti so vznikom zmluvného vzťahu nakladá s osobnými údajmi Subjektu údajov, vrátane citlivých údajov, ako sú vymedzené v odkazovanej právnej úprave týkajúcich sa Subjektu údajov:

Meno a priezvisko:
 

2. Spoločnosť týmto výslovne upozorňuje hore označený subjekt údajov na špeciálnu úpravu spracovania zvláštnej kategórie osobných údajov, do ktorej patria údaje o rasovom či etnickom pôvode subjektu údajov, politických názoroch, náboženskom vyznaní či filozofickom presvedčení alebo členstva v odboroch, zdravotnom stave, sexuálnom živote alebo sexuálnej orientácie a genetické a biometrické údaje (napr. otlačok prstov, snímok tváre, a pod.) subjektu údajov (ďalej len „citlivé údaje“).

 

ÚČEL SPRACOVANIA OsobnÝch a Citlivých údajOV

1.    Spoločnosť ako správca osobných údajov vrátane citlivých (ďalej len  „správca“) v súvislosti so vznikom zmluvného vzťahu, spracováva a uchováva za podmienok a v medziach stanovených platnou právnou úpravou, najmä v súlade s ustanovením čl. 9 odst. 2 písm. a) obecného nariadenia o ochrane osobných údajov, osobné údaje subjektu údajov vrátane citlivých údajov na tieto účely:

·       realizácia zmluvného vzťahu so subjektom údajov

·       vedenie vnútornej evidencie zákazníkov

·       zasielanie informácií a obchodných oznámení (len so súhlasom subjektu údajov).

2.    Spoločnosť získava osobné údaje od:

·       subjektu údajov

·       verejných evidencií

·       tretích osôb

3.    Oznámenie osobných a citlivých údajov subjektom údajov je úplne dobrovoľné v prípade, že je zmluva uzavretá priamo so subjektom údajov, alebo sú získavané so súhlasom subjektu údajov, , pokiaľ je zmluva uzavretá s treťou osobou. Oznámenie osobných a citlivých údajov, prípadne súhlas subjektu údajov s ich spracovaním, je základným predpokladom pre jednanie o možnosti uzavretia zmluvy, pre uzavretie alebo zmenu zmluvy, resp. pre poskytnutie dojednávaného predmetu plnenia, pričom poskytnutie osobných údajov slúži primárne k jednoznačnej a nezameniteľnej identifikácii subjektu údajov.

 

ROZSAH SPRACOVÁVANÝCH osobnÝch a CITLIvých údajOV

Osobné údaje subjektu údajov vrátane citlivých údajov sú spracovávané v rozsahu:

·       identifikační údaje: titul, meno, priezvisko, dátum narodenia, číslo dokladu totožnosti, adresné údaje  – adresu trvalého príp. prechodného bydliska, doručovacia alebo iná kontaktná adresa, telefónne  číslo, emailová adresa

·        citlivé údaje: základné údaje o aktuálnom zdravotnom stave a predpísanej liečbe.

 

DOBA SPRACOVANIA osobnÝch a citlivých ÚDAJOV

Osobné a citlivé údaje budú spracovávané po dobu nevyhnutne nutnú k zaisteniu vzájomných práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu a ďalej v určenom rozsahu po dobu vyplývajúcu zo súhlasu udeleného subjektom údajov.

 

KONTAKTNÉ ÚDAJE SPRÁVCU

Správca informuje subjekt údajov o nasledujúcich kontaktných údajoch pre umožnenie kontaktu subjektu údajov so správcom:

-        správcu je možné kontaktovať písomne na hore uvedenej adrese sídla správcu

-        správcu je možné kontaktovať písomne prostredníctvom emailové adresy: finest@finest.sk

 

INFORMÁCIE O PRÍPADNÝCH PRÍJEMCOCH A ÚMYSLU ODOVZDAŤ INFORMÁCIE

1.    Osobné a citlivé údaje poskytnuté subjektom údajov správca poskytuje nasledujúcim subjektom:

·       MUDr. Kopecký Viliam, MUDr. Bednarčík Peter, CSc., firma Karel Hrnčíř - Biomag (ďalej len „príjemcovia“):

-        za účelom posúdenia kontraindikácií na nízkofrekvenčnú pulznú magnetoterapiu.

2.    Správca nemá v úmysle odovzdať osobné údaje subjektu údajov do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácii.

 

ĎALŠIE INFORMÁCIE O SPRACOVANÍ osobnÝch  ÚDAJOV VRÁTANE citlivých údaJOV – informÁCIE o právAch subjektu údajOV

1.    Subjekt údajov má právo požiadať správcu o poskytnutie informácie o spracovaní jeho osobných a citlivých údajov.

2.    Subjekt údajov má právo, aby správca bez zbytočného odkladu opravil nepresné osobné a citlivé údaje, ktoré sa ho týkajú. S prihliadnutím za účelom spracovania má subjekt údajov právo na doplnenie neúplných osobných a citlivých údajov, a to i poskytnutím dodatočného prehlásenia.

3.    Subjekt údajov má právo, aby správca bez zbytočného odkladu vymazal osobné a citlivé údaje, ktoré sa  daného subjektu údajov týkajú a správca má povinnosť osobné a citlivé údaje bez zbytočného odkladu vymazať, pokiaľ je daný niektorý z dôvodov stanovených obecným nariadením o ochrane osobných údajov.  

4.    Subjekt údajov má právo, aby správca obmedzil spracovanie osobných a citlivých údajov, v prípadoch stanovených obecným nariadením o ochrane osobných údajov.

5.    Subjekt údajov má právo získať osobné a citlivé údaje, ktoré sa ho týkajú, ktoré poskytol správcovi, v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte, a právo odovzdať tieto údaje inému správcovi, bez toho aby tomu správca bránil, a to v prípadoch stanovených obecným nariadením o ochrane osobných údajov. 

6.    Pokiaľ je spracovanie osobných a citlivých údajov založené na súhlase so spracovaním osobných údajov poskytnuté subjektom údajov, má tento subjekt údajov právo tento súhlas kedykoľvek odvolať.

7.    Pokiaľ sa subjekt údajov domnieva, že prišlo k porušeniu právnych predpisov v súvislosti s ochranou jeho osobných a citlivých údajov, má právo podať sťažnosť u niektorého dozorného úradu. Dozorným úradom  v Slovenskej republike je Úrad pre ochranu osobných údajov.

Subjekt údajov prehlasuje,  že po zoznámení sa s uvedenými informáciami, týkajúcimi sa zhromažďovania a spracovávania  jeho citlivých údajov,  súhlasí s tým,  aby správca spoločnosti FINEST Slovakia, spol. s r. o., jeho citlivé údaje v súlade s platnou a účinnou právnou úpravou Slovenskej republiky a Európskej únie zhromažďoval a spracovával.

 

V ……………………….dňa…………………….           

…………………………………….

                                                                                         podpis subjektu údajov        

 

 

 

Všeobecné ustanovenia

1,Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce zo Zmluvy o poskytnutí služby  uzatvorenej medzi predávajúcim, ktorým je:

Obchodník
FINEST Slovakia, spol. s r. o., IČO: 36 261 742, so sídlom Hollého 751/10, 905 01 Senica

zastúpená Ing. Jánom Pálkom – konateľom spoločnosti

Obchodná spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vložka číslo: 14990/T

DIČ: 2021829843, IČDPH: SK2021829843

Bankové spojenie: Československá obchodná banka, a.s., IBAN: SK90 7500 0000 0040 0136 0946, SWIFT: CEKOSKBX

Telefonický kontakt: 0948/909 913, 0948/014 441

E-mail: finest@finest.sk

 (ďalej len „dodávateľ“)

 

Spotrebiteľ

 

Priezvisko, meno, titul: ........................................................................................................................................

Trvalé bydlisko:

Ulica a č. d.: ................................................................ Obec: .............................................. PSČ: .....................

Telefón 1: ........................................ Telefón 2: ....................................... E-mail: .............................................

Dátum narodenia: ................................................................ Číslo OP:...............................................................

Kontaktná adresa (v prípade, ak sa líši od adresy trvalého bydliska):

Ulica a č. d.: ................................................................ Obec: .............................................. PSČ: .....................

(ďalej len „spotrebiteľ“)     

 

 

 

                                                                                  Článok I.

Predmet zmluvy

 

1. Obchodník sa na základe tejto zmluvy zaväzuje poskytnúť spotrebiteľovi službu spočívajúcu v aplikácii nízkofrekvenčnej pulznej magnetoterapie - NPMP (ďalej len „aplikácie“) v rozsahu:                          

Číslo služby
Názov služby
Zostava Biomag
Časový rozsah aplikácie  
Cena v EUR
 
Aplikácia NPMP Biomag®
Biomag
 
 
  
 
Evidenčné číslo:
 
Cena celkom vr. DPH
      

2. Táto zmluva sa uzatvára na dobu rozsahu objednanej služby: ........................................................................

 

Článok II.

Dodacie a platobné podmienky

 

1.     Služba spočívajúca v aplikácii nízkofrekvenčnej pulznej magnetoterapie - NPMP  je poskytovaná prostredníctvom zostavy Biomag (ďalej len „zostava“) a táto zostava bude spotrebiteľovi dodaná nasledujúcim spôsobom:

□   Pri podpise zmluvy splnomocneným zástupcom obchodníka.

□   Prostredníctvom doručovateľa s tým, že obchodník odošle zostavu prostredníctvom dopravcu v 

      termíne po dohode so spotrebiteľom.

2.     Spotrebiteľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu služby uvedenú v Článku I. tejto zmluvy  nasledovným spôsobom:

□         Hotovosť

□         Poštový peňažný poukaz

□         Prevodom z účtu

□         Dobierka

                  Z toho uhradené pri podpise zmluvy ............................. EUR.

3.     Pokiaľ spotrebiteľ uhradí cenu služby poštovou poukážkou, alebo  prevodom na účet obchodníka, je povinný tak učiniť najneskôr v lehote 3 dni od prevzatia tovaru.

4.     Spotrebiteľ môže uhradiť cenu služby aj kombináciou vyššie uvedených spôsobov.

 

Článok III.

Výpožička

1.     Obchodník touto zmluvou poskytuje spotrebiteľovi zostavu Biomag do bezplatnej výpožičky na celú dobu platnosti tejto zmluvy.

2.     Obchodník odovzdal zostavu spotrebiteľovi pri podpise tejto zmluvy vrátane všetkých súčastí,  príslušnej a potrebnej dokumentácie, hlavne návodu na obsluhu a spotrebiteľ prevzatie svojim podpisom pod touto zmluvou potvrdzuje. Pri úhrade služby na dobierku, obchodník odovzdá zostavu spotrebiteľovi prostredníctvom služieb tretích subjektov. Spotrebiteľ potvrdí prevzatie zostavy zaplatením objednanej služby.

3.     Obchodník je povinný odovzdať spotrebiteľovi predmet výpožičky v takom technickom stave, aby bolo možné jeho riadne využitie k aplikácii služby podľa Čl. I. odst. 1 tejto zmluvy a v tomto stave zostavu po celú dobu výpožičky udržiavať.

4.     Spotrebiteľ je povinný zoznámiť sa s podmienkami používania zostavy, ktorá je predmetom tejto zmluvy a zabezpečiť ich bezpodmienečné dodržiavanie.  

5.     Spotrebiteľ nie je oprávnený zapožičať zostavu do užívania tretej osobe.

6.     Spotrebiteľ je povinný po skončení tejto zmluvy vrátiť zostavu, ktorá je predmetom výpožičky podľa tejto zmluvy obchodníkovi v stave zodpovedajúcom dohodnutému spôsobu užívania zostavy  s prihliadnutím na obvyklé opotrebenie, do sídla obchodníka najneskôr do 5 dní odo dňa ukončenia zmluvného vzťahu založeného touto zmluvou. Priame náklady spojené s vrátením zostavy znáša spotrebiteľ. Zostava, ktorá je predmetom výpožičky podľa tejto zmluvy nesmie byť poškodená, znečistená, či iným spôsobom znehodnotená. O prevzatí zostavy bude obchodník spotrebiteľa informovať (telefonicky, e-mailom, listom).

7.     Spotrebiteľ je povinný konať v súlade s ustanovením § 661 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka a predchádzať škodám na zostave, ktorá je predmetom výpožičky podľa tejto zmluvy. Spotrebiteľ berie na vedomie, že zodpovedá  za poškodenie zostavy a že v takom prípade bude povinný  nahradiť vzniknutú škodu (napr. náklady na opravu veci).

 8.  V prípade, ak spotrebiteľ vráti obchodníkovi zostavu po ukončení doby výpožičky oneskorene, t.j. nedodrží  lehotu na vrátenie zostavy 5 dní odo dňa ukončenia tejto zmluvy, zaväzuje sa spotrebiteľ zaplatiť obchodníkovi zmluvnú pokutu vo výške 100 EUR za každý i začatý deň omeškania s vrátením zostavy. Maximálna výška zmluvnej pokuty podľa tohto ustanovenia je 2300 EUR. Zmluvná pokuta je splatná na základe vyúčtovania zmluvnej pokuty zo strany obchodníka do 5 dní odo dňa doručenia vyúčtovania zmluvnej pokuty spotrebiteľovi. Toto ustanovenie sa neuplatní, pokiaľ doba poskytnutej služby uplynula a spotrebiteľ jasne deklaroval svoju vôľu predmet výpožičky vrátiť a nevrátenie

        predmetu výpožičky je zapríčinené predĺžením s jeho distribúciou prostredníctvom služieb tretích subjektov. Túto vôľu je spotrebiteľ povinný doložiť obchodníkovi doručením kópie dokladu o odovzdaní predmetu výpožičky k preprave tretím subjektom, ktorí vlastnia licenciu k takejto službe.

9.     V prípade, ak spotrebiteľ nevráti obchodníkovi zostavu po ukončení doby výpožičky vôbec, zaväzuje sa spotrebiteľ zaplatiť obchodníkovi zmluvnú pokutu vo výške 2300 EUR. Zmluvná pokuta je splatná na základe vyúčtovania zmluvnej pokuty zo strany obchodníka do 5 dní odo dňa doručenia vyúčtovania zmluvnej pokuty spotrebiteľovi.

 

Článok IV.

Povinnosti spotrebiteľa

 

1. Spotrebiteľ sa zaväzuje zaplatiť obchodníkovi za službu podľa Čl. I. odst. 1 tejto zmluvy dohodnutú cenu vo výške podľa Čl. I. odst. 1 tejto zmluvy.

2. Spotrebiteľ sa zväzuje v priebehu aplikácií dbať na všetky pokyny obchodníka, postupovať striktne v súlade s písomnými inštrukciami, s bezpečnostnými pokynmi, s návodom na používanie zostavy, prostredníctvom ktorej je aplikácia používaná.

 

Článok V.

Povinnosti obchodníka

 

1.     Obchodník je povinný podrobne zoznámiť spotrebiteľa so zostavou, prostredníctvom ktorej je aplikácia podľa Čl I. odst. 1 tejto zmluvy poskytovaná, hlavne s podmienkami a pravidlami použitia a ich účinkami.  

2.     V prípade, že zostava, prostredníctvom ktorej je poskytovaná aplikácia podľa Čl. I. odst. 1 tejto zmluvy pri prevzatí nie je v zhode s touto zmluvou, má spotrebiteľ právo na to, aby obchodník bezplatne a bez zbytočného odkladu zostavu uviedol do stavu zodpovedajúceho podľa tejto  zmluvy.  

3.  Obchodník je ďalej povinný upozorniť spotrebiteľa na kontraindikácie, uvedené v návode na obsluhu       spojené s poskytovanou službou, predmetom ktorej je aplikácia podľa Čl. I. odst. 1 tejto zmluvy.

 

 

Článok VI.

Spotrebiteľská záruka a zodpovednosť za vady

 

1.     Spotrebiteľ má právo na spotrebiteľskú záruku počas trvania Zmluvy o poskytnutí služby. Obchodník prípadnú vadu zostavy Biomag odstráni opravou alebo výmenou zostavy.

2.     Ak ide o iné neodstrániteľné vady, ktoré nie sú dôvodom na výmenu zostavy, má spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny služby alebo môže od zmluvy odstúpiť.

3.     Spotrebiteľ je povinný uplatniť práva zo zodpovednosti za vady u obchodníka prostriedkami diaľkovej komunikácie, alebo v mieste jeho sídla v pracovných dňoch od 08.00 hod do 15.00 hod. Dovoľujeme si Vás požiadať o čo najpresnejšiu špecifikáciu vady a odporúčame uplatniť právo zo zodpovednosti za vadu písomne. Záručné opravy sú vykonávané obchodníkom alebo výrobcom. Pre účely vykonania záručnej opravy stačí uplatniť právo zo zodpovednosti za vady u obchodníka. Doba od uplatnenia práva zodpovednosti za vady až do doby, kedy je spotrebiteľ povinný po ukončení opravy zostavu prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Ak dôjde k výmene zostavy, začne plynúť záručná doba znovu od prevzatia novej zostavy.

4.     Poverený pracovník obchodníka rozhodne o zodpovednosti za vady ihneď.

5.     Poverený pracovník obchodníka vydá spotrebiteľovi písomné potvrdenie o vytknutí vady a o spôsobe vybavenia spotrebiteľskej záruky a to buď opravou alebo výmenou zostavy.

6.     Obchodník informuje spotrebiteľa o možnosti a podmienkach riešenia sporu prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov.

Bližšie informácie sú dostupné na stránkach obchodníka www.zivotbezbolesti.sk, ( Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov), alebo ich obchodník spotrebiteľovi ako subjektu na požiadanie poskytne.

 

Článok VII.

Odstúpenie od zmluvy

 

1.     Spotrebiteľ má právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.
Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa uzavretia zmluvy.

2.     Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy je  spotrebiteľ povinný informovať obchodníka o úmysle odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením zaslaným na adresu sídla obchodníka, alebo na elektronickú adresu obchodníka.

3.     O práve na odstúpenie od zmluvy bol spotrebiteľ informovaný pred spísaním zmluvy a to prostredníctvom písomného Poučenia o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy. Spotrebiteľ prevzal od obchodníka Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy.

4.     Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak spotrebiteľ zašle oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

5.     Po odstúpení od zmluvy obchodník vráti spotrebiteľovi všetky platby, ktoré spotrebiteľ uhradil v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä cenu služby. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ zvolil iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúka obchodník. Platby budú spotrebiteľovi vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď bude obchodníkovi doručené oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký spotrebiteľ použil pri jeho platbe, ak spotrebiteľ výslovne nesúhlasil s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov, prípadne spôsobom, aký si dohodnú medzi sebou obchodník a spotrebiteľ.

6.     Platba za službu bude spotrebiteľovi uhradená až po doručení zostavy späť na adresu obchodníka, alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie zostavy späť podľa toho, čo nastane skôr.

7.     Spotrebiteľ zašle zostavu na adresu obchodníka, alebo ho prinesie osobne na adresu sídla obchodníka v pracovných dňoch od 08.00 hod do 15.00 hod najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak zostavu spotrebiteľ odošle späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

8.     Priame náklady na vrátenie zostavy znáša spotrebiteľ.

9.     Spotrebiteľ zodpovedá len za zníženie hodnoty zostavy, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania so zostavou, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti zostavy.

10.  Ak spotrebiteľ požiadal o začatie poskytovania služieb počas lehoty na odstúpenie od zmluvy, má povinnosť uhradiť obchodníkovi cenu za skutočne poskytnuté plnenia do dňa, kedy obchodníkovi oznámil rozhodnutie odstúpiť od tejto zmluvy.

11.  Obchodník je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je spotrebiteľ v omeškaní so zaplatením ceny služby a pokiaľ spotrebiteľ nezaplatí dohodnutú cenu služby ani v dodatočnej lehote, ktorá mu bola písomne stanovená. V prípade, že spotrebiteľ nevráti zostavu obchodníkovi do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia obchodníkom, je obchodník oprávnený požadovať zmluvnú pokutu vo výške 2300 EUR a to do 5 dní odo dňa doručenia zmluvnej pokuty spotrebiteľovi.

 

Článok VIII.

Predaj predmetu zmluvy

Obchodník, ktorý predal spotrebiteľovi službu, sa zaväzuje spotrebiteľovi predať zostavu po ukončení poskytovania služby podľa zmluvy o poskytnutí služby, pokiaľ o to spotrebiteľ prejaví výslovný záujem, a kúpnu cenu znížiť o čiastku, ktorú spotrebiteľ uhradil za dodanú službu v zmysle zmluvy o poskytnutí služby.

Článok IX.

Záverečné ustanovenia

1.     Spotrebiteľ prehlasuje, že bol pred podpisom zmluvy riadne a podrobne oboznámený so zostavou, účinkami a hlavne s podmienkami a pravidlami použitia zostavy.

2.     Spotrebiteľ prehlasuje, že návštevu spojenú s predajom služby si spotrebiteľ vyžiadal sám a nejedná sa o nevyžiadanú návštevu.

3.     Spotrebiteľ potvrdzuje, že bol osobitne upozornený na kontraindikácie, uvedené v návode na obsluhu na strane ....... spojené s poskytovanou službou, predmetom ktorej je aplikácia podľa čl. I. odst. 1 tejto zmluvy.

4.     Akékoľvek zmeny tejto zmluvy sa môžu uskutočniť len písomnými vzostupne číslovanými dodatkami, ktoré musia byť podpísané oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán.  

5.     Právne vzťahy medzi obchodníkom a spotrebiteľom sa riadia najmä Občianskym zákonníkom – Zákon číslo 40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov a novelou zákona č. 108/2024 Zb. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka.

6.     Spotrebiteľ podpisom pod touto zmluvou udeľuje obchodníkovi ako správcovi osobných údajov súhlas so spracovaním osobných údajov spotrebiteľa v rozsahu titul, meno a priezvisko, adresa trvalého bydliska, kontaktná adresa, e-mail, telefónne číslo a číslo dokladu totožnosti pre účely realizácie práv a povinností z tejto zmluvy a pre účely zasielania informácií a obchodných oznámení obchodníka spotrebiteľovi s tým, že osobné údaje budú spracovávane v súlade s príslušnými aktuálne platnými a účinnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a Európskej únie. Bližšie informácie týkajúce sa spracovania osobných údajov a právnych predpisov, na základe ktorých je spracovanie uskutočnené, sú dostupné na stránkach obchodníka www.zivotbezbolesti.sk, alebo ich obchodník spotrebiteľovi ako subjektu na požiadanie poskytne.

7.     Súhlas so spracovaním osobných údajov je zo strany spotrebiteľa obchodníkovi poskytnutý dobrovoľne, na dobu neurčitú a je možné ho kedykoľvek odvolať. Spotrebiteľ je tiež oprávnený odmietnuť zasielanie jednotlivých obchodných oznámení obchodníka.

8.     Zmluvné strany vyhlasujú, že túto zmluvu uzavreli na základe svojej slobodnej vôle a že zmluva nebola uzavretá v tiesni ani za nápadne nevýhodných podmienok.

9.     Zmluva je vyhotovená v dvoch vyhotoveniach, z ktorých každá zo zmluvných strán obdrží po jednom.

10.  Neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy sú Informácie poskytnuté pred uzavretím zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka, Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy, Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, s ktorými sa spotrebiteľ oboznámil pred uzatvorením tejto zmluvy.

11.  Táto zmluva je uzatvorená na dobu uvedenú v Čl. I odst. 2. tejto zmluvy.

 

V ……………………........................... dňa ………………….

 

   _______________________________                                   __________________________________________                                      Spotrebiteľ                                                           Obchodník: FINEST Slovakia, spol. s r.o.                                                                                                                                                                                               zastúpený splnomocneným zástupcom

 

Informácie poskytnuté pred uzavretím zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka

 

Obchodník

FINEST Slovakia, spol. s r. o., IČO: 36 261 742, so sídlom Hollého 751/10, 905 01 Senica

 
 
zastúpená Ing. Jánom Pálkom – konateľom spoločnosti

Obchodná spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vložka číslo: 14990/T

DIČ: 2021829843,

IČDPH: SK2021829843

Bankové spojenie: Československá obchodná banka, a.s., IBAN: SK90 7500 0000 0040 0136 0946, SWIFT: CEKOSKBX

Telefonický kontakt: 0948/909 913, 0948/014 441

E-mail: finest@finest.sk

Charakter poskytovanej služby

Ponúkaná a poskytovaná služba je služba spočívajúca v aplikácii nízkofrekvenčnej pulzujúcej magnetoterapie NPMP (ďalej len aplikácia), ktorá má nasledujúce vlastnosti:

Polarita aplikátorov magnetoterapie Biomag®. Pulzy jednej polarity generované na prístrojoch magnetoterapie Biomag® umožňujú mať na aplikátoroch v určitom mieste vždy rovnakú polaritu.

Nižšie frekvencie magnetického poľa = 1 až 10 Hz. Pri nižších frekvenciách magnetického poľa prevládajú analgetické a myorelaxačné efekty.

Stredné frekvencie magnetického poľa = 10 až 15 Hz. Program prístrojov magnetoterapie Biomag® využívajúci strednú frekvenciu magnetického poľa majú predovšetkým protizápalové efekty vhodné pri chronických a degeneratívnych ochoreniach. Ďalej tieto frekvencie pôsobia vasodilatačne, teda zlepšujú prekrvenie a prúdenie miazgy a pôsobia tiež proti opuchom.

Vyššie frekvencie magnetického poľa =  do 25 Hz. Pri vyšších frekvenciách magnetického poľa prevládajú stimulačné efekty k podpore hojenia kostí, poúrazových stavov, popálenín a hojenia pri akútnych ochoreniach. Ďalšie účinky sú detoxikačné.

Frekvencie magnetického poľa nad 25 Hz (26 až 81 Hz). Tieto frekvencie magnetického poľa používame v prípadoch, kedy potrebujeme ďalej zvýšiť intenzitu účinku NPMP pri niektorých typoch postihnutia, napríklad popáleniny, ťažko sa hojace fraktúry a pakĺby.

Frekvencie magnetického poľa nad 25 Hz sú určené k výraznejšej podpore hojenia, regenerácii a detoxikácii. Využitie vyšších frekvencií je žiaduce konzultovať s lekárom poskytujúcim odbornú poradenskú službu pre pulzujúcu magnetoterapiu.

Služba spočívajúca v aplikácii nízkofrekvenčnej pulznej magnetoterapie - NPMP  je poskytovaná prostredníctvom zostavy Biomag (ďalej aj len „zostava“).

Cena a dodanie služby

Celková cena služby vrátane dane z pridanej hodnoty je: ............................. EUR.
Spotrebiteľ môže uhradiť cenu za službu v hotovosti pri prevzatí zostavy od splnomocneného zástupcu obchodníka, alebo poštovou poukážkou najneskôr v lehote 3 dni od prevzatia zostavy, alebo prevodom na účet dodávateľa IBAN: SK90 7500 0000 0040 0136 0946, SWIFT: CEKOSKBX najneskôr v lehote 3 dni od prevzatia zostavy, alebo na dobierku.

Obchodník sa zaväzuje spotrebiteľovi predať zostavu po ukončení poskytovania služby podľa zmluvy o poskytnutí služby, pokiaľ o to spotrebiteľ prejaví výslovný záujem, a kúpnu cenu znížiť o čiastku, ktorú spotrebiteľ uhradil za dodanú službu v zmysle zmluvy o poskytnutí služby.

Zostavu odovzdá spotrebiteľovi splnomocnený zástupca obchodníka pri osobnej návšteve spotrebiteľa, po uzatvorení zmluvy o poskytnutí služby, alebo obchodník zostavu odošle prostredníctvom dopravcu v termíne po dohode so spotrebiteľom.

 

Začatie poskytovania služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy

Spotrebiteľ udeľuje výslovný súhlas so začatím poskytovania služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.

Spotrebiteľ vyhlasuje, že bol poučený o právnych následkoch udelenia výslovného súhlasu so začatím poskytovania služby  pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, to je, že po úplnom vykonaní služby stráca právo na odstúpenie od zmluvy. Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy o službách, je povinný uhradiť obchodníkovi iba cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy.

Spotrebiteľská záruka – zodpovednosť za vady

Spotrebiteľ dostane pri prevzatí zostavy Biomag, príslušnú a potrebnú dokumentáciu, hlavne Návod na obsluhu.

Spotrebiteľ je oprávnený počas trvania zmluvy uplatniť záruku na poskytovanú službu. Obchodník prípadnú vadu zostavy odstráni opravou alebo výmenou zostavy.

Ak ide o takú vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby zostava mohla byť riadne používaná, má spotrebiteľ právo na výmenu zostavy alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Takéto práva prislúchajú spotrebiteľovi, ak ide síce o vady odstrániteľné, ale spotrebiteľ, nemôže pre opätovné vyskytnutie vady po oprave alebo pre väčší počet vád tovar riadne používať.

Spotrebiteľ je povinný uplatniť práva zo zodpovednosti za vady u obchodníka prostriedkami diaľkovej komunikácie, alebo v mieste jeho sídla v pracovných dňoch od 08.00 hod do 15.00 hod. Dovoľujeme si Vás požiadať o čo najpresnejšiu špecifikáciu vady a odporúčame uplatniť právo zo zodpovednosti za vadu písomne. Záručné opravy sú vykonávané obchodníkom alebo výrobcom. Pre účely vykonania záručnej opravy stačí uplatniť právo zo zodpovednosti za vady u obchodníka. Doba od uplatnenia práva zodpovednosti za vady až do doby, kedy je spotrebiteľ povinný po ukončení opravy zostavu prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Ak dôjde k výmene zostavy, začne plynúť záručná doba znovu od prevzatia novej zostavy.

Poverený pracovník obchodníka rozhodne o zodpovednosti za vady ihneď.

Poverený pracovník obchodníka vydá spotrebiteľovi písomné potvrdenie o vytnutí vady a o spôsobe vybavenia spotrebiteľskej záruky a to buď opravou alebo výmenou zostavy.

Obchodník informuje spotrebiteľa o možnosti a podmienkach riešenia sporu prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov.

Bližšie informácie sú dostupné na stránkach obchodníka www.zivotbezbolesti.sk, ( Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov), alebo ich obchodník spotrebiteľovi ako subjektu na požiadanie poskytne.

Sťažnosti a podnety spotrebiteľov možno uplatniť písomne na adrese obchodníka FINEST Slovakia, spol. s r. o., IČO: 36 261 742, so sídlom Hollého 751/10, 905 01 Senica alebo elektronicky na adrese finest@finest.sk.

Právo spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy, podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy sú obsiahnuté v Poučení spotrebiteľa o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy. Obchodník zároveň poskytuje spotrebiteľovi formulár na odstúpenie od zmluvy.

Zmluva o poskytnutí služby sa uzatvára na dobu určitú a to na  ............................................... mesiac(e).

Poučenie o  uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy

1. Právo na odstúpenie od zmluvy

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa uzavretia zmluvy. Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese FINEST Slovakia, spol. s r. o., Hollého 751/10, 905 01 Senica, adresa elektronickej pošty: finest@finest.sk. Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám odovzdali. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä cenu služby, vrátane nákladov na doručenie zostavy k Vám, v prípade, že ste tieto náklady na doručenie zostavy k Vám platili Vy. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak výslovne nesúhlasíte s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov, prípadne spôsobom, aký si medzi sebou dohodneme.

Platba za službu Vám bude uhradená až po doručení zostavy späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie zostavy späť podľa toho, čo nastane skôr.

Zašlite nám zostavu späť alebo ju prineste na našu adresu: FINEST Slovakia, spol. s r.o, Hollého 751/10, 905 01 Senica, e-mail: sluzby@finest.sk, tel.: +421 948 909913,  v pracovných dňoch od 08.00 hod do 15.00 hod najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak zostavu odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Priame náklady na vrátenie zostavy znášate Vy.

Zodpovedáte iba za akékoľvek zníženie hodnoty zostavy v dôsledku zaobchádzania s ňou iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti zostavy.

Ak ste požiadali o začatie poskytovania služieb počas lehoty na odstúpenie od zmluvy, máte povinnosť uhradiť nám cenu za skutočne poskytnuté plnenia do dňa, kedy ste nám oznámili Vaše rozhodnutie odstúpiť od tejto zmluvy.

 

V ……………………........................... dňa ………......………….

 

 

_______________________________                                  ________________________________________

                  Spotrebiteľ                                                          Obchodník: FINEST Slovakia, spol. s r.o.

                                                                                                    zastúpený splnomocneným zástupcom

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------–

VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy

 

Obchodník: FINEST Slovakia, spol. s r. o., IČO: 36 261 742, so sídlom Hollého 751/10, 905 01 Senica

Telefonický kontakt: 0948/909 913, 0948/014 441, E-mail: finest@finest.sk

 

Týmto oznamujem, že odstupujem od zmluvy číslo: ...........................................................................................

Dátum objednania služby: ....................................................................................................................................

Meno a priezvisko spotrebiteľa: ...........................................................................................................................

Adresa spotrebiteľa: .............................................................................................................................................

Podpis spotrebiteľa (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe): .........................................................

Dátum: .....................................................................

 

SÚHLAS SO SPRACOVANÍM OSOBNÝCH A CITLIVÝCH ÚDAJOV

 

ÚVODNÉ INFORMÁCIE

 

Spoločnosť FINEST Slovakia, spol. s r.o.

so sídlom Hollého 751/10, 905 01 Senica,

IČO: 36261742, IČ DPH: SK2021829843

zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu v Trnave, oddiel: Sro, vložka číslo: 14990/T, zastúpená pánom Ing. Jánom Pálkom, konateľom spoločnosti

email pre komunikáciu: finest@finest.sk

 (ďalej len „Spoločnosť“)

 

1.Spoločnosť týmto informuje o základných zásadách a princípoch v súlade s ustanovením čl. 13 a následného Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 2016/679 zo dňa 27. 4. 2016 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe tých údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (ďalej len „obecné nariadenie o ochrane osobných údajov“), na základe ktorých Spoločnosť ako správca osobných údajov v súvislosti so vznikom zmluvného vzťahu nakladá s osobnými údajmi Subjektu údajov, vrátane citlivých údajov, ako sú vymedzené v odkazovanej právnej úprave týkajúcich sa Subjektu údajov:

Meno a priezvisko:
 

2. Spoločnosť týmto výslovne upozorňuje hore označený subjekt údajov na špeciálnu úpravu spracovania zvláštnej kategórie osobných údajov, do ktorej patria údaje o rasovom či etnickom pôvode subjektu údajov, politických názoroch, náboženskom vyznaní či filozofickom presvedčení alebo členstva v odboroch, zdravotnom stave, sexuálnom živote alebo sexuálnej orientácie a genetické a biometrické údaje (napr. otlačok prstov, snímok tváre, a pod.) subjektu údajov (ďalej len „citlivé údaje“).

 

ÚČEL SPRACOVANIA OsobnÝch a Citlivých údajOV

1.     Spoločnosť ako správca osobných údajov vrátane citlivých (ďalej len  „správca“) v súvislosti so vznikom zmluvného vzťahu, spracováva a uchováva za podmienok a v medziach stanovených platnou právnou úpravou, najmä v súlade s ustanovením čl. 9 odst. 2 písm. a) obecného nariadenia o ochrane osobných údajov, osobné údaje subjektu údajov vrátane citlivých údajov na tieto účely:

·       realizácia zmluvného vzťahu so subjektom údajov

·       vedenie vnútornej evidencie zákazníkov

·       zasielanie informácií a obchodných oznámení (len so súhlasom subjektu údajov).

2.     Spoločnosť získava osobné údaje od:

·       subjektu údajov

·       verejných evidencií

·       tretích osôb

3.     Oznámenie osobných a citlivých údajov subjektom údajov je úplne dobrovoľné v prípade, že je zmluva uzavretá priamo so subjektom údajov, alebo sú získavané so súhlasom subjektu údajov, , pokiaľ je zmluva uzavretá s treťou osobou. Oznámenie osobných a citlivých údajov, prípadne súhlas subjektu údajov s ich spracovaním, je základným predpokladom pre jednanie o možnosti uzavretia zmluvy, pre uzavretie alebo zmenu zmluvy, resp. pre poskytnutie dojednávaného predmetu plnenia, pričom poskytnutie osobných údajov slúži primárne k jednoznačnej a nezameniteľnej identifikácii subjektu údajov.

 

ROZSAH SPRACOVÁVANÝCH osobnÝch a CITLIvých údajOV

Osobné údaje subjektu údajov vrátane citlivých údajov sú spracovávané v rozsahu:

·       identifikační údaje: titul, meno, priezvisko, dátum narodenia, číslo dokladu totožnosti, adresné údaje  – adresu trvalého príp. prechodného bydliska, doručovacia alebo iná kontaktná adresa, telefónne  číslo, emailová adresa

·        citlivé údaje: základné údaje o aktuálnom zdravotnom stave a predpísanej liečbe.

 

 

DOBA SPRACOVANIA osobnÝch a citlivých ÚDAJOV

Osobné a citlivé údaje budú spracovávané po dobu nevyhnutne nutnú k zaisteniu vzájomných práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu a ďalej v určenom rozsahu po dobu vyplývajúcu zo súhlasu udeleného subjektom údajov.

 

KONTAKTNÉ ÚDAJE SPRÁVCU

Správca informuje subjekt údajov o nasledujúcich kontaktných údajoch pre umožnenie kontaktu subjektu údajov so správcom:

-        správcu je možné kontaktovať písomne na hore uvedenej adrese sídla správcu

-        správcu je možné kontaktovať písomne prostredníctvom emailové adresy: finest@finest.sk

 

INFORMÁCIE O PRÍPADNÝCH PRÍJEMCOCH A ÚMYSLU ODOVZDAŤ INFORMÁCIE

1.     Osobné a citlivé údaje poskytnuté subjektom údajov správca poskytuje nasledujúcim subjektom:

·       MUDr. Kopecký Viliam, MUDr. Bednarčík Peter, CSc., firma Karel Hrnčíř - Biomag  (ďalej len „príjemcovia“):

-        za účelom posúdenia kontraindikácií na nízkofrekvenčnú pulznú magnetoterapiu.

2.     Správca nemá v úmysle odovzdať osobné údaje subjektu údajov do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácii.

 

ĎALŠIE INFORMÁCIE O SPRACOVANÍ osobnÝch  ÚDAJOV VRÁTANE citlivých údaJOV – informÁCIE o právAch subjektu údajOV

1.     Subjekt údajov má právo požiadať správcu o poskytnutie informácie o spracovaní jeho osobných a citlivých údajov.

2.     Subjekt údajov má právo, aby správca bez zbytočného odkladu opravil nepresné osobné a citlivé údaje, ktoré sa ho týkajú. S prihliadnutím za účelom spracovania má subjekt údajov právo na doplnenie neúplných osobných a citlivých údajov, a to i poskytnutím dodatočného prehlásenia.

3.     Subjekt údajov má právo, aby správca bez zbytočného odkladu vymazal osobné a citlivé údaje, ktoré sa  daného subjektu údajov týkajú a správca má povinnosť osobné a citlivé údaje bez zbytočného odkladu vymazať, pokiaľ je daný niektorý z dôvodov stanovených obecným nariadením o ochrane osobných údajov.   

4.     Subjekt údajov má právo, aby správca obmedzil spracovanie osobných a citlivých údajov, v prípadoch stanovených obecným nariadením o ochrane osobných údajov.

5.     Subjekt údajov má právo získať osobné a citlivé údaje, ktoré sa ho týkajú, ktoré poskytol správcovi, v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte, a právo odovzdať tieto údaje inému správcovi, bez toho aby tomu správca bránil, a to v prípadoch stanovených obecným nariadením o ochrane osobných údajov.  

6.     Pokiaľ je spracovanie osobných a citlivých údajov založené na súhlase so spracovaním osobných údajov poskytnuté subjektom údajov, má tento subjekt údajov právo tento súhlas kedykoľvek odvolať.

7.     Pokiaľ sa subjekt údajov domnieva, že prišlo k porušeniu právnych predpisov v súvislosti s ochranou jeho osobných a citlivých údajov, má právo podať sťažnosť u niektorého dozorného úradu. Dozorným úradom  v Slovenskej republike je Úrad pre ochranu osobných údajov.

 

 

Subjekt údajov prehlasuje, že po zoznámení sa s uvedenými informáciami, týkajúcimi sa zhromažďovania a spracovávania  jeho citlivých údajov, súhlasí s tým,  aby správca spoločnosti FINEST Slovakia, spol. s r. o., jeho citlivé údaje v súlade s platnou a účinnou právnou úpravou Slovenskej republiky a Európskej únie zhromažďoval a spracovával.

 

 

V ……………………….dňa…………………….              

…………………………………….

                                                                                                        podpis subjektu údajov