Reklamačný poriadok

 

 

Spotrebiteľská záruka a zodpovednosť za vady

 

1.     Spotrebiteľ má právo na spotrebiteľskú záruku počas trvania Zmluvy o poskytnutí služby. Obchodník prípadnú vadu zostavy Biomag odstráni opravou alebo výmenou zostavy.

2.     Ak ide o iné neodstrániteľné vady, ktoré nie sú dôvodom na výmenu zostavy, má spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny služby alebo môže od zmluvy odstúpiť.

3.     Spotrebiteľ je povinný uplatniť práva zo zodpovednosti za vady u obchodníka prostriedkami diaľkovej komunikácie, alebo v mieste jeho sídla v pracovných dňoch od 08.00 hod do 15.00 hod. Dovoľujeme si Vás požiadať o čo najpresnejšiu špecifikáciu vady a odporúčame uplatniť právo zo zodpovednosti za vadu písomne. Záručné opravy sú vykonávané obchodníkom alebo výrobcom. Pre účely vykonania záručnej opravy stačí uplatniť právo zo zodpovednosti za vady u obchodníka. Doba od uplatnenia práva zodpovednosti za vady až do doby, kedy je spotrebiteľ povinný po ukončení opravy zostavu prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Ak dôjde k výmene zostavy, začne plynúť záručná doba znovu od prevzatia novej zostavy.

4.     Poverený pracovník obchodníka rozhodne o zodpovednosti za vady ihneď.

5.     Poverený pracovník obchodníka vydá spotrebiteľovi písomné potvrdenie o vytknutí vady a o spôsobe vybavenia spotrebiteľskej záruky a to buď opravou alebo výmenou zostavy.

6.     Obchodník informuje spotrebiteľa o možnosti a podmienkach riešenia sporu prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov.

Bližšie informácie sú dostupné na stránkach obchodníka www.zivotbezbolesti.sk, ( Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov), alebo ich obchodník spotrebiteľovi ako subjektu na požiadanie poskytne.